SETUP SPEEDCONTROL

Go down

SETUP SPEEDCONTROL

Post by milemaster on Sun Mar 03, 2013 10:38 am

αναλογως τον κατασκευαστη παρεχονται και οι αναλογες ρυθμισεις. αναλογα με το αν το μοτερ ειναι 2πολικο 4πολικο και ουτο καθεξης αναλογως τα kv και αναλογως αν χαρακτηριζεται σαν D ή Υ ...

το πρωτο που οριοθετουμε ειναι το cutoff της μπαταριας δλδ LVC αναλογως τις μπαταριες που εχουμε και ποσα s παιζουμε 3s,4s,............πολλα esc το ανιχνευουνε και μονα τους αλλα καλο θα ειναι να το ελεγχουμε γιατι μπορει να γινει ενα ανεξηγητο cutoff και να μην μας αφησει να πλευσουμε αρκετο χρονο.

το δευτερο ειναι το brake(φρενα) που εμεις στα σκαφη πρεπει να το εχουμε παντα disable.
τριτον και πιο σημαντικο ειναι το timing advance εδω θελει λιγο περισσοτερη αναλυση..... τα τριφασικα μοτερ δουλευουν ως εξης με απλα λογια 2 φασεις διεγυρουν και δινουν κινηση και η αλλη που περισευει ανιχνευει και δινει σημα στο esc σε ποια θεση βρισκεται το μοτερ.αυτο γινεται εναλλαξ και συνεχεια επαναλαμβανεται. ο ηχος που ακουμε ειναι η προσπαθεια του μοτερ να συγχρονισει με το esc...

τωρα για 2 πολα και 4 πολα μοτερ συνισταται το timing στην επιλογη low ή αναλογως το μενου του esc απο 0-15 μοιρες. δινει περισσοτερη ροπη και μειωνει λιγο την αποδοση σε τελικη ταχυτητα...αυτο σημαινει οτι μπορουμε να φορτωσουμε με αυτην την ρυθμιση μια λιγο μεγαλυτερη προπελα και να την δουλεψουμε ανετα.

η επιλογη middle ή 5-20μοιρες ειναι η μεση λυση και καλυπτει τα περισσοτερα μοτερ. βασικα το esc εξασφαλιζει ισοποσα τις δυνατοτητες του ολου συστηματος για ροπη αλλα και τελικη ταχυτητα.

η επιλογη high timing απο 15-30 μοιρες αναφερεται για μοτερ που ειναι απο 8 πολους και ανω....και σε μεγαλα outrunner

η επιλογη auto ειναι προεπιλεγμενη στα περισσοτερα esc και μερικες φορες δεν ειναι συμβατη με ολα τα μοτερ αφου σε αυτην την επιλογη το timing μεταβαλλεται αναλογως με τις απαιτησεις του καπετανιου εκεινη την στιγμη και την οδηγικη του συμπεριφορα και το σεταπ του σκαφους.

μετα οριζουμε τον τυπο του cutoff σε hard kai soft οπου αναφερει ο καθε κατασκευαστης αν θελεις με την επιλογη hard to moter να κοψει αμεσως ή με την επιλογη soft το moter να κοψει σιγα σιγα.

κατοπιν start type που χαρακτηριζει τον τυπο εκκινησης απο την στιγμη που θα πατησετε την σκανδαλη στην τ/κ σας και τον διαχωριζει σε soft,standard και fast.... γνωμη μου χρησιμοποιηστε το soft γιατι γλυτωνετε απο υπερβολικα αμπερ φορτιου κατα την εκκινηση και ξεκινατε πιο γλυκα και πιο ομαλα.

pwm rate: αναφερεται στην συχνοτητα -περιοδικοτητα του παλμου που διεγυρει το μοτερ και τα περισσοτερα δινουν τις επιλογες 8-12-16KHZ

8KHZ για τα περισσοτερα 2-4πολα μοτερ
12KHZ για 8-14πολα μοτερ που παραγουν χαμηλη επαγωγικη θερμοτητα
16ΚΗΖ για 16-24πολα μοτερ που παραγουν πολυ χαμηλη επαγωγικη θερμοτητα


αναλογως τωρα αν το μοτερ μας ειναι D ή Y το timing πρεπει να ειναι για τα D μοτερ στην επιλογη low και για τα Y low ή midlle


η παραγωγη υψηλης επαγωγικης θερμοτητας ειναι δυσκολο στο να αποβληθει απο οποιοδηποτε συστημα υδροψυξης για αυτο πρεπει να ειμαστε πολυ προσεκτικοι στις ρυθμισεις του esc

ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΒΑΘΜΟΝΟΜΗΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ SPEEDCONTROL ΟΠΟΤΕ ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΤΟ MANUAL ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ......
avatar
milemaster
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 348
Ημερομηνία εγγραφής : 2013-02-27

http://rcgreeksawboats.forumgreek.com

Back to top Go down

Re: SETUP SPEEDCONTROL

Post by metalsak 1973 on Sat Mar 09, 2013 12:35 pm

οι κατασκευαστες που δηλωνουν το timing στα μοτερ,αν μην τι αλλο,ειναι προτιμοτεροι......δεν εχω δει την leopard να δηλωνει αυτην την σοβαρη μοναδα....και ομως πουλαει ισως τα περισοτερα μοτερ απ ολους....και τα μοτερακια της ,ειναι καλα......κριμα.

metalsak 1973

Αριθμός μηνυμάτων : 44
Ημερομηνία εγγραφής : 2013-03-01

Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum